Oprogramowanie Call Center dla start-upów i małych zespołów

Oprogramowanie Call Center dla start-upów i małych zespołów

Założyłeś start-up lub prowadzisz przedsiębiorstwo z małym zespołem? Jeśli tak, to możesz się zastanawiać, dlaczego należy rozważyć oprogramowanie call center do zarządzania procesem komunikacji. Możesz to robić za pomocą innych narzędzi, takich jak telefony komórkowe, Skype, e-mail i WhatsApp. Jednakże, jeśli przyjrzeć się bliżej, okaże się, że system contact center dla start-upów jest naprawdę korzystny. W rzeczywistości, oprogramowanie do automatyzacji call center może być transformacyjne w zwiększeniu wzrostu start-upów i innych małych przedsiębiorstw.

Kierowanie klientów do jednego lejka

Głównym priorytetem dla każdego start-upu lub małej firmy jest nie przepuścić żadnego z leadów. Problem polega na tym, że potencjalni klienci mogą zainicjować rozmowę na dowolnym kanale. Jak wynika z raportu, ponad 85% klientów oczekuje, że rozmowy z agentami obsługi klienta będą bezbłędnie i w czasie rzeczywistym przenosić się pomiędzy kanałami. Nie lubią powtarzać swoich kwestii. Oznacza to, że dzisiejsi klienci oczekują szybkiej odpowiedzi. Jednak kierownictwu trudno byłoby śledzić wszystkie kanały komunikacyjne.

Z pomocą solidnych rozwiązań oprogramowania call center firmy mogą włączyć ujednolicone kanały komunikacji. Pozwala to kierownictwu zarządzać ważnymi przewodami konsekwentnie i szybko. Rozmowa z właściwą osobą jest również ważna. Tak więc automatyczna dystrybucja połączeń (ACD) i funkcja inteligentnego routingu oparta na umiejętnościach oprogramowania internetowego call center są przydatne. Rezultatem jest szybka obsługa prowadząca do większej liczby klientów w dół lejką sprzedaży.

Czat audio/wideo i konferencje

Osobista interakcja jest najlepsza, ale nie zawsze jest możliwa. Zamiast tego, oprogramowanie contact center umożliwia czaty wideo i audio, a także konferencje. Można to dobrze wykorzystać do dyskusji twarzą w twarz przez sieć za pośrednictwem przeglądarki internetowej na komputerach stacjonarnych lub telefonach komórkowych. W takiej rozmowie wciąż możemy łatwo jest ocenić reakcje rozmówcy. Poza tym, można modyfikować swoje rozmowy, jak również robić prezentacje i dema podczas czatu wideo.

Ta funkcja oprogramowania call center pozwala również na prowadzenie konferencji. Można z nich korzystać zarówno dla komunikacji z klientami, jak i dla połączeń wewnętrznych dla członkowych zespołu (a przecież, pracując zdalnie dzięki wspomnianemu oprogramowaniu, mogą być zlokalizowane nawet w różnych częściach świata).

W ten sposób upraszczają integrację, zmniejszają koszty i poprawiają komunikację nie zaniedbując przy tym wymogów bezpieczeństwa.

Monitorowanie w czasie rzeczywistym

Może się zdarzyć, że agenci nie współdziałają w całkiem właściwy sposób. W takim przypadku call barging i inne funkcje monitorowania w oprogramowaniu VoIP call center okazują się nieocenione. Pozwalają kierownikowi lub innej upoważnionej osobie przesłuchiwać lub obserwować trwającą rozmowę. W ten sposób działania naprawcze mogą być podjęte natychmiast podczas czatu lub interakcji, aby dostarczyć satysfakcjonującą odpowiedź. Podejmowanie działań naprawczych na miejscu, a nie po zdarzeniu, pomaga w tworzeniu dobrego wrażenia klientów.

Zarządzające mogą również nagrywać rozmowy dla analizy i ulepszeń z pomocą oprogramowania call center. Analizowanie nagranych rozmów lub interakcji pomaga ulepszyć doświadczenie klienta. Poza tym, superwizorzy mogą korzystać z danych do szkolenia nowych agentów i również użyć go do wskazania kluczowych obszarów, wymagających poprawy. Agenci mogą pracować nad tymi obszarami, aby stać się bardziej efektywnymi i wydajnymi.

Uzyskiwanie informacji

Oprogramowanie dla call center przychodzącego (inbound) i wychodzącego (outbound) może zrobić więcej niż WhatsApp lub Skype. Call center w chmurze może pomóc w agregowaniu danych, przechowywaniu ich w CRM, analizie informacji. Takie instrumenty  jak inteligentne automatyczne dialery (Predictive dialer) mogą wykorzystać dane, aby uzyskać więcej klientów i rozwinąć swoją działalność. Pozwala określić najbardziej efektywne połączenia, które agenci mogą wykonać w ciągu dnia.

Predictive dialer dla call center automatycznie wykonuje połączenia wychodzące i przekierowuje do agentów tylko odebrane połączenia . W ten sposób odciąża agentów od zajmowanie się niepotrzebnymi połączeniami, takimi jak linia zajęta, nieodebrane połączenie, przekierowanie na pocztę głosową itp. Ogólnie rzecz biorąc, Auto dialer sprawia, że proces dzwonienia jest bardziej wydajny i pozwala agentom zwiększyć swoją produktywność.

Profesjonalna konfiguracja komunikacji

W dzisiejszej erze biznesu, pojawia się coraz więcej małych firm. Start-upy i małe przedsiębiorstwa mogą zdecydować się na oprogramowanie call center, które pozwala im korzystać z najnowszych funkcji call center bez wydawania ogromnej kwoty. Oprogramowanie Voiptime Contact Center jest jednym z takich produktów. Działa natychmiast, bez konieczności inwestowania w specjalistyczny i drogi sprzęt oraz bez żadnego wysiłku ze strony klienta. Oprogramowanie jest zaprojektowane z uwzględnieniem budżetu, potrzeb i innych istotnych wymagań każdego rodzaju i wielkości przedsiębiorstw.

Możesz zwiększać skalę, gdy chcesz przeprowadzić intensywne kampanie i zmniejszać w zależności od swoich potrzeb. Ponadto, Voiptime Contact Center zapewnia różne opcje customizacji, aby spełnić dokładne potrzeby małych firm. To, za co ostatecznie płacisz, – to dochód generowany z korzystania z tego oprogramowania klasy premium. Skutecznie oznacza to, że otrzymujesz profesjonalny pakiet klasy korporacyjnej za prawie nic.

Wnioski

Oprogramowanie call center może pomóc firmom w dostarczeniu niezawodnego, bezproblemowego i spersonalizowanego doświadczenia klienta. Czy szukasz oprogramowania modelu single-tenant  lub multi-tenant, Voiptime Contact Center oferuje wszystko, aby call center funkcjonował w pełni. Dzięki zaawansowanej technologii Voiptime Contact Center może zachować szczęśliwymi zarówno agentów i klientów.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij